Zrada pánečků! + foto

05.05.2012 00:00

Je sobota ráno a před domem na nás čeká teta Ivetka v autě. Panička chystá obojek, vodítko, kokyna, foťák... Hurá - pojede se na výlet!

Ano, na výlet se jelo, na takový výlet, na který nikdy nezapomenu...

Během cesty jsem se dozvěděla, že se jede do Ostravy. Po cestě jsme ještě ve Stříteži vyzvedly tetu Lucku s holkama. Byla jsem vzadu v kufru a panička s Ivetkou a tetou si něco povídaly vepředu, ale neslyšela jsem je. Dojely jsme na místo a vydaly se k pěknému rodinnému domečku. Vyřítila se na nás malá bílá buličí holka, celkem se mi líbila, ale byla hrozně rychlá. Panička se přivítala s její paničkou a byly jsme pozvány na zahradu. A tam to začlo! Zpoza rohu se na mě vyřítily 3 malé torpéda! To jsem pořád ještě netušila o co jde a s těma prckama si hrála jak nejlépe jsem dovedla, ale i tak mě panička pořád okřikovala, ať jsem opatrná a ať je nepošlapu nebo nezalehnu. Všichni tři po mně skákali a okusovali a byla to celkem sranda. Panička nás u toho fotila, holky si hrály s těma mrňatama, prostě pohodička. Potom si panička něco špitala s těmi druhými pánečky a začli jsme se pomalu loučit.

Ale počkat - něco je tu špatně! Co ten malý černý! Vraťte ho zpátky, ten je přece jejich, nemůže s námi jet, v autě je přece plno! I přes všechny mé tiché protesty se to malé černé ukousané škvrtně naložilo do auta a jelo s námi. Aha, asi k nám jede na návštěvu, myslela jsem si... Opět chyba - už je to půl roku a ten černý neřád je pořád u nás! Bylo mi vysvětleno, že je to můj nový bráška a že ho musím mít ráda!

Takže abyste věděli, ten můj nový bráška se jmenuje Argus a je to hrozná potvora!

Ze začátku to bylo trošku složitější, pořád mě kousal a kousal a mě už to nebavilo, tak jsem ho rafla taky. A asi jsem to přehnala, protože s ním museli jet paničci na veterinu a tu papulu mu tam sešili. Ale mu to bylo jedno, jen co se vyspal, kousal mě znovu. Naštěstí pak zakročili páníčci a vysvětlili mu, že se ke mně tak chovat nesmí a teď nám to už celkem klape. Občas ho mám plné zuby, ale jinak je s ním celkem sranda, běháme spolu po dvoře, chodíme na procházky, taháme se o hračky :-)  Zkrátka je to fajn mít bráchu a dokonce ho mám snad i ráda :-)

 

A to jsme my! :-)

Zrada pánečků!