Voříškiáda Hranice - ukázka agilit + foto

21.04.2012 00:00

 

O víkendu jsme s paničkou vyrazili do Hranic, kde probíhala voříškiáda. Já prý na takové soutěži ale soutěžit nesmím, protože mám nějaké papíry, ale moc tomu nerozumím. Každopádně tam bylo strašně moc různých pejsků, byli rozdělení na několik skupinek a postupně chodili v takovém podivném kruhu. A ten, který se pánům rozhodčím líbil nejvíce, vždycky dostal nějakou cenu a medaili. Taky by se mi to líbilo, ale když nesmím, tak nesmím :-(

Přijely se tam za náma podívat i babička z Olšovce se Sunnynkou a teta Lucka s holkama ze Stříteže a jeden chlapeček si mě tam spletl s nějakým Mravenečníkem, ale vůbec nevím, jak takový pejsek vypadá...

Potom panička s ostatními členy agilit rozmístili překážky a my měli udělat ukázky. Myslím, že jsem běžela jak nejlépe jsem mohla, protože jsme sklidily největší potlesk ze všech! :-)  Panička se ale moc netvářila a řekla mi že jsem fakt pako, ale nechápu, co se jí nelíbilo, když nám tleskali nejvíc, já byla spokojená :-)

Voříškiáda Hranice - ukázka agilit