Velikonoční výšlap na Velký Javorník + foto

09.04.2012 00:00

 

Jsou Velikonoce - další svátek, kdy jsou pánečci se mnou doma, paráda :-)

Ale tím doma myslím že nejdou do práce, protože doma jsme rozhodně neseděli :-)

S pánečkama, tetama Leňou a Ivetkou a strýcama Kubou a Aldou a taky s kámošem Nickem jsme vyrazili na velikonoční výšlap. Pánečci mi vysvětlili, že jsou sice Velikonoce a většina pánečků chodí s nějakýma tatarama po známých, ale oni že nic takového nedělaj a že jezdí na výlety. Napřed jsme se museli autem přepravit do Frenštátu a z tama už jsme šli pěšky, pořád do kopce na Velký Javorník. Moc se mi to líbilo, mohla jsem si volně běhat nahoru a dolů a Nick běhal se mnou. Úplně nahoře bylo krásně, bylo vidět všude okolo a taky jsem tam potkala hóóódně dalších psích kamarádů, hned jsem si se všema padla do oka. Pánečci se tam ale nechtěli moc zdržovat a tak jsme po chvilce šli zase zpátky. Celkem jsme ušli skoro 20 km a já jsem byla pořád čiperná jak rybička, jenom všichni pánečci už byli nějací unavení, takže jak jsme se vrátili k autu, jelo se domů. I tak to byl ale moc pěkný den :-)

Velikonoční výšlap na Velký Javorník