Speciální klubová výstava Brno + foto

11.05.2013 09:00

Dneska vyrážíme s paničkou na výstavu. Panička je nějaká nervózní a natěšená. Prý to nebude obyčejná výstava, ale výstava, kde budou jen samí bulíci jako jsem já. No, to je super, to mám tak ráda... Stavujeme se ještě do Stříteže pro tetu Lucku s Natálkou. Výstava je až někde u Brna, takže opět cestujeme celkem dlouho a navíc je škaredě, zima a prší... Když jsme ale dojeli do Brna, tak tam už je počasí o něco lepší. Po cestě na benzínce jsme ještě měli sraz s Olinkou a Lojzou od Mikyho a s Monikou a Danem od Onyxe. Výstava se koná venku, je to tam moc hezké, takové útulné. Hned při příjezdu nás přivítal David a v kufru auta měl schovanou Joy - sestru od Arguse. No zdá se, že je to stejné pako jako ten náš :-/

Našli jsme si místečko hezky pod střechou, abychom nezmokli kdyby náhodou začlo pršet a pak už jen čekali, až na nás přijde řada. Trvá to všechno strašně dlouho, já už se začínám nudit. Ještě že mi panička vzala klec a můžu se schovat a spát. Až už máme jít konečně do kruhu se předvést, tak se spustil déšť. Fakt paráda. Ale tak snažila jsem se tvářit aspoň trošku mile, paní rozhodčí byla až z Kanady, tak ať neřekne, že jsme se tu na ni mračili. Do první trojky jsem se bohužel nedostala, ale i tak jsem dostala V a hezký slovní posudek. Jen panička kroutila hlavou nad tím, když tam paní rozhodčí napsala, že bych měla zmohutnět, to se jí teda nelíbilo. Ale já zas naopak souhlasím, to říkám paničce pořád že mám hlad a ona mi dává tak strašně málo, prý podle jakýchsi tabulek :-(  No ale myslím, že jsme dopadly dobře a splnily jsme poslední podmínku pro mé uchovnění (sice tomu vůbec nerozumím, ale zapamatovala jsem si, jak to říkala panička).

Pak jsme teda zase ještě museli čekat, protože jsem byla přihlášená do soutěže s Natálkou. Sice zase pršelo, ale byla to sranda. Byla to soutěž, kdy nás - bulíky, vystavovaly jen samé malé děti. Byl to šílený zmatek, ale na závěr se vážně všichni pobavili. A s Natálkou jsem vyhrála krásné druhé místo :-)

Den to byl sice hrozně dlouhý a já i Natálka jsme hned po vyjetí z parkoviště usly, ale myslím, že tentokrát jsme byli spokojení všichni :-)  Konečně i panička :-)