Podzimní agidivošení Loučky + foto + video

20.10.2012 09:00

Tak dneska mě čekají mé první agility závody :-)  Panička se konečně nechala od ostatních přemluvit a přihlásila mě! Vyrážíme celkem brzo ráno, Argus po jeho teátru v Ostravě zůstává doma. V Hranicích ještě vyzvedáváme Marušku s Matýskem a Nickem a Barču s Arou. V Loučkách jsem ještě nikdy nebyla, takže je to tam pro mě nové. Už tak brzo ráno je tam dost lidí a další ještě přijíždějí. Napřed se jdeme s ostatními projít, protože ráno je dost zima.

Po nějaké době konečně začíná vysvítat sluníčko a připravují se parkury. Celkem dlouho čekáme, než na mě přijde řada. Panička mi vzala klec, tak odpočívám v ní. Není mi ale moc dobře a jsem nějaká unavená. Když na nás došla řada, vůbec se mi nechtělo běžet. Panička mě sice různě povzbuzuje a láká mě kokynama, ale já jsem fakt dost unavená. Před některými překážkami se musím zastavit, abych si vydechla. To se teda paničce vůbec nelíbí, ostatní to ale myslím chápou, protože mi všichni tleskají a povzbuzují mě :-)  Nakonec jsme se teda probojovaly až do cíle, ale už z dálky na paničce vidím, že je zklamaná. Já se ale fakt snažila. Do druhého běhu toho musím dát více. Venku se počasí úplně obrátilo a je hrozné vedro. Druhý běh máme cosi lepší, ale ke konci už vážně nemůžu, tak se před předposlední překážkou opět musím vydýchat, samozřejmě za bujaré podpory všech okolo :-)  Panička se na mě ale nezlobí, je už veselejší. Ostatním z našeho týmu se ale daří. Z hranických agiliťáků přijeli kromě mě ještě Matýsek, Nicky, Ara, Scotty a Exík. Poslední běh už je úplně jiný - je to jeden tunel vedle druhého a tam se fakt snažím a panička má ze mě radost.

Pak už se jen čeká na vyhlášení výsledků. Takže já jsem se v obou agility bězích bohužel umístila na posledním místě, ale od poroty jsem dostala speciální cenu za nejvtipnější běh :-D  A v tuneliádě jsem se ze všech pejsků dohromady umístila na 4.místě a konečně udělala paničce velkou radost!!!  Trošku mě mrzí, že jsem taky nedostala ty krásné třpytivé medaile a nestála na stupíncích vítězů, ale do příště se to pokusím vypilovat :-)  

Na to, že mi celý den nebylo dobře, jsem si ale myslím nevedla tak zle. Jen jsme dojeli domů, spustilo se mi hárání, takže už je mi jasné, proč jsem byla tak unavená :-(

Fotogalerie: Podzimní agidivošení Loučky