Ostravský BULLDOZER II + foto

22.09.2012 08:00

Dneska jedeme na výlet do Ostravy. Panička balí věci pro mě i pro Arguse, nasedáme do auta a jedeme do Hranic. Počasí venku moc nepřeje, je zima a prší. V Hranicích máme sraz s Avišáčkama, přesedáme k nim do auta a vyrážíme společně do Ostravy. Ovšem už od začátku se Argus chová jak střevo, nelíbí se mu Avišek a snaží se ho kousat. Já jedu v kufru, Argus s paničkou vzadu na sedačkách a Avišek vepředu se svým paničkem. V Ostravě už naštěstí neprší, ale zima je pořád. Dojeli jsme k nějakému hřišti, kde jsou nachystané různé překážky a nějaké sáňky. Všude okolo je spousta ostatních psů, kteří se Argusovi taky nelíbí. Vříská jak nějaké střevo, radši dělám, že ho neznám. Panička se ho snaží různě uklidnit, bere nás bokem na procházku, ale jak se vrátíme mezi ostatní, tak se pořád chová jak střelený. 

Chvilku čekáme a panička si mezitím povídá s ostatními páničky. Potom začínají nějaké ty soutěže - to mi teda ale hlava nebere... Postupně všem přihlášeným psům dávají postroj a zapřahají za ně ty podivné sáňky, které vypadají dost těžké. A všichni ti psi ty sáně tahají a to jste měli vidět s jakým nadšením! No, ještě že moje panička je tak rozumná a usoudila, že to není nic pro mě :-)  Arguse to dost rozrušuje, protože všichni psi okolo nadšeně štěkají, tak ho panička nakonec odvedla do kotce, kde se aspoň trošku uklidnil. S ostatními psy se ale vůbec kamarádit nechtěl, panička z něho byla dost zklamaná :-(  Další disciplína se dost podobala našim agilitám, jen s tím rozdílem, že páníčkové si nechávali psy i při běhu pořád na vodítku. Pak byla zase chvilku přestávka, opět jsme se byli projít a poslední soutěží bylo přetahování o peška. Mrkla jsem na to, někteří psi do toho byli fakt zapálení, ale opět nic pro mě. Ale aspoň jsem se mezitím seznámila s ostatními bulíčky, co se na akci objevili :-)

Výlet to byl pěkný, spousta nových známých a viděla jsem něco nového. Jen mi bylo líto paničky kvůli Argusovi, choval se fakt hrozně. 

Fotogalerie: Ostravský BULLDOZER II