NVP Ostrava a Voříškiáda Hranice + foto

13.04.2013 08:00

Obě tyto akce shrnu jen v rychlosti, protože ani na jedné jsem bohužel nebyla. Tak jsem se těšila na výlet do Ostravy, panička mi slibovala že pojedeme vlakem. Sice netuším co to je, ale fakt jsem se těšila. Jenže večer předtím byly všechny mé plány zmařeny a to proto, že jsem začla hárat. Panička se z toho sice strašně radovala, asi mě tam s sebou moc nechtěla :-(  A Argus se stále neumí chovat, takže taky zůstal doma.

 

A stejné to bylo na Voříškiádě v Hranicích. Měli jsme tam dělat ukázku agilit, ale jelikož jsem byla v největším hárání, tak jsem opět měla smůlu a zůstala doma. A co hůř - ta zrádkyně panička si sehnala dva náhradní cizí psy a byla tam s nima. A ještě navíc pak byla i v novinách - beze mě!!! Však jsem se s ní pak taky za to nebavila. A to že já bych se na takové výstavě stejně vystavovat nemohla jí teda nežeru...