Návštěva Ivy a Amálky + foto

04.07.2012 10:00

Dneska k nám přijely na návštěvu holky z Čech - sestřenice Iva a její hafuška Amálka (český strakatý pes). Já byla tak ráda, že je u nás konečně i někdo jiný než Argus, že jsem si hned chtěla začít s Amálkou hrát. Ona ze mě byla ale nějaká překvapená a snad se mě i bála a už vůbec neměla pochopení pro mé poskakování :-(  Paničci mě museli na chvilku zavřít, abych se uklidnila. Argus se ale překvapivě Amálce líbil, ani ji moc nekousal. Holky u nás zůstaly na návštěvě 4 dny. Buď jsme chodili na procházky po okolí, běhali s Amálkou v potoce a jeden den jsme jeli na výlet. Začli jsme na Helfštýně, prošli si hrad, pofotili se a pokračovali do Týna na Jadran. Páníčci naskákali do vody a koupali se, tak jsme si s Argusem řekli, že prece nebudeme čekat na břehu a naskákali tam za něma. Panička i paniček byli moc překvapení, že plaveme. :-)  I Amálce se ve vodě líbilo a navíc jsme se všichni příjemně zchladili.

V sobotu pak holky odjely domů. Byla to povedená návštěva, snad za námi zase někdy přijedou :-)

Fotogalerie: Návštěva Ivy a Amálky