HOP a SKOK Šumperk + foto + video

04.05.2013 08:30

Tak konečně jsem dohárala a můžeme někam vyrazit. Dneska máme první agility závody letošní sezony. Panička mě budí strašně brzo, vůbec se mi nechce vstávat. S ostatníma holkama z agi máme sraz ve Velké a vyrážíme všichni z tama jedním autem. Tentokrát jedeme dost daleko, cesta trvá skoro dvě hodiny a jedeme až do Šumperka. Místní to tam mají moc hezké, klidný oplocený areál a už od rána nám svítí sluníčko. Bohužel, sluníčko začalo svítit až moc a než na mě přišla řada, tak jsem byla tááák unavená, že se mi vůbec nechtělo běžet.

Takže náš první běh jsem moc nezvládla, ale snažila jsem se a všem okolo se to určitě líbilo, protože se smáli, povzbuzovali a tleskali nám. Jen panička zas nebyla spokojená... Ach jo. Pak se se mnou moc nebavila a dokonce mě zavřela u nich do erárního kotce. Takže u druhého běhu už jsem se radši snažila o něco víc, aby mě tam náhodou nenechala úplně, byla fakt dost naštvaná. 

První závody se teda moc nevydařily, ale co mám jako dělat, když je venku takový hic?