DUOCACIB Brno 2.2.2013 + foto

02.02.2013 09:00

Tak je to tady! Dneska vyrážíme na moji první výstavu. Panička už věci zabalila večer, takže ráno se jen chystáme. Vidím na ní, jak je nervózní. Venku je opět škaredě a prší. Večer mě ještě panička vykoupala a vyčesala, takže se musím snažit nezašpinit. Venku na nás čeká auto, tentokrát jedeme s Katkou Bradovou. Nahážeme věci dovnitř, já s paničkou nasedáme dopředu a vyráží se do Brna. Cesta se mi ale vůbec nelíbí, protože mě panička nutí sedět na zemi a nechce mě pustit na klín, fakt děs. 

Už před Brnem to začíná být zajímavé, všude jsou kolony aut a všichni si to míří na výstaviště. Trvá to ceklem dlouho, než se dostaneme na parkoviště. Vytáhneme všechny věci z auta a pomalu se přesouváme do haly. Teda ale jestli jsem si minule myslela, že na výstavě bylo hodně psů, tak dneska je to teprve síla! Dle výstavního katalogu je přihlášeno zhruba 4 a půl tisíce psů!

My se vystavujeme v kruhu číslo 13, takže omrkneme halu a zamíříme k oranžovému balonku s třináctkou. Hala už je plná, tak si hledáme místěčko, kam bychom se ještě vmáčkly. Panička má půjčené rozkládací křesílko, takže super, mám kde sedět :-)  Napřed si jdeme projít celou halu, během přecházení z jednoho konce na druhý na mě stihly zaútočit 2 čivavy, 1 westík, 3 bostonští teriéři a 1 podivný pes který neměl žádné chlupy - asi ňákej skin. :-/

Až na úplně opačné straně než jsme se usídlily my jsme konečně našly Olču, Lojzu a Mikyho. Mikymu se asi strašně líbí šampón, kterým mě panička umyla, protože ke mně pořád čichá a skáče po mně. Přidává se k nám Olinka a jdeme se podívat do vedlejšího pavilonu - tam se mi teda líbí podstatně víc, všude samé dobroty!

No a pak už jen čekáme a čekáme a čekáme. Je to nekonečné, přestává mě to bavit a taky vidím, jak začíná být panička nervózní. Kolem druhé hodiny se konečně dostávají na řadu fenky bulteriérů. Panička si povídá s mojí první paničkou Katkou, pak mě berou ven a pudrují mi klabáček a stříkají srst nějakým sprejem - prý abych se pěkně leskla.

No a pak už to jde celkem rychle. Volají naše číslo a tak s paničkou vstupujeme do kruhu. Pan rozhodčí vypadá sympaticky, ale nerozumím vůbec ničemu z toho, co říká. Později mi panička vysvětlila, že to bylo proto, že je Maďar a mluví jiným jazykem. V naší třidě jsme jen dvě. Ta druhá holka vypadá taky dobře, jen je menší než já. Párkrát tedy běžíme dokola, fakt se snažím a na paničku vůbec neskáču. Pak nás pan rozhodčí zastavil a musím ukázat postoj, i ten se mi myslím povedl. No a potom už jen mrkl na zuby a znovu jsme se proběhli dokola a ještě rovně tam a zpátky. Pak jen něco ukazuje rukama, postavil nás do jednoho rohu, ani já ani panička nevíme co se ještě bude dít a v tom už začínají všichni tleskat a naše soupeřka podává paničce ruku a gratuluje. Takže je to tady - já to vyhrála!!! Moje první výstava a vyhrála jsem hned první místo!!! Jsem šťastná, panička je taky šťastná, všichni známí nám gratulují a objímají se s paničkou a zkrátka všichni jsou strašně šťastní. Je to úžasný moment a navíc vidím, jak je na mě panička hrdá! Zvládla jsem to! Výsledek mé první výstavy je tedy V1 CAC.

Rychle si to namířím k našim věcem a těším se domů. Bohužel, spletla jsem se. Panička mi vysvětluje, že domů ještě nejedeme, že musím ještě počkat na svod. Ach jo, jsem už strašně unavená :-(  Takže další nekonečné čekání. Nakonec tedy jdeme na ten svod, trvá to hrozně dlouho, než se dostaneme na ředu. Panička se mě sice snaží rozveselovat, ale i na ní vidím, že už je unavená. Ještě že mi aspoň nechala to křesílko a můžu v klidu odpočívat. Konečně na nás přichází řada. U svodu mě posuzuje moje první panička Katka. Obhlíží si mě ze všech stran, dívá se na zuby, otevírá mi pusu, zase musíme běhat v kruhu i rovně tam a zpátky a celou dobu u toho něco zapisují do nějaké karty. Pak už si jen panička vyzvedává moje papíry a konečně balíme věci. Vyhlížím Katku a Archieho, se kterými jsme přijeli, ale ti už prý dávno jeli domů. Panička nechtěla, aby na nás museli tak dlouho čekat. Takže zpátky jedeme s Olinkou a Lojzou, jsou moc hodní že nás svezli s sebou a dokonce nás zavezli až rovnou domů do Podhoří. Jsem strašně unavená.

Doma se na mě vyřítí Argus, ale vůbec nemám náladu se s ním bavit. Rychle se vyčůrám a nejkratší cestou pádím nahoru do svého pelíšku. Jen zdálky slyším, jak panička říká paničkovi jak jsme dopadly, že jsem vyhrála a asi mu i ukazuje tu medaili co jsem dostala. To už ale nevidím a zavrtávám se do svého polštáře. Jsem opravdu moc unavá, byl to dlouhý den. Okamžitě usínám s pocitem dobře odvedené práce :-)

Fotogalerie: DUOCACIB Brno 2.2.2013