BULL sraz v ZOO na Kopečku + foto

30.06.2012 09:00

Je sobota ráno a teda začíná být pěkný pečák...  Koutkem oka pozoruji paničku, jak pobíhá po domě a balí výletnický batůžek, Arguse samozřejmě stále v patách - vtěrku jednu. Pániček odešel už brzy ráno, takže jsme sami. Zdá se že je všechno zbalené a už mi mává před očima vodítkem. Ach jo - asi někam vyrážíme, ale v tom horku se mi teda vůbec nechce, doma na dlažbě je příjemný chládeček. Sejdeme dolů a venku už čekají Avišáčci - tak tohle vypadá na nějaký větší výlet. Nasedáme k nim do auta, mě narvali do kufru a Argus si samozřejmě hoví na klíně - prý protože já jsem rozumná a v kufru vydržím, ale on je malý a zlobil by. 

Po necelé hodince cesty v neskutečném vedru vysedáme na místě, kde to neznám. Ale v momentě kdy vyskočím z auta ven už se mi tam začíná líbit - jeden hafák vedle druhého, paráda!  Okamžitě se jdeme seznamovat, panička se vítá s dvounovými a my s Argusem se čtyřnohými účastníky srazu. Zjišťujeme, že jsme na nějakém BULL srazu v ZOO na Kopečku. Hm, nerozumím ani jednomu z těch slov, ale jsem natěšená, všichni psi jsou moc hodní, dokonce i Argusák se chová slušně a nikoho nekouše. Napřed jsme se všichni seřadili na takovém paloučku a začli se fotit. Hodila jsem pár svých obvyklých póz a pokračovalo se dále.

Vešli jsme do nějaké haly a panička šla zaplatit vstupné do té ZOO. Stále netuším o co půjde, tak se aspoň plazím po dlažbě. Argus zdá se být taky trošku zmatený. Procházíme kolem nějakého plotu a pak to přišlo - nevím kam dřív čichat, Argus taky ne, všude okolo jsou samé divné zvířata, takové jsem nikdy nikde neviděla a teda ten puch co vydávají! Panička nám postupně všechny ukazuje, k některým si dokonce i můžeme čichnout zblízka. Tak tohle je teda až na to příšerné horko fakt suprácký výlet!!! Až teda na nějakou hysterickou paní u koziček, která nabyla mylného dojmu, že ji i její dvě děti chceme s Argusem sežrat. Prošli jsme si hezky celý areál, všichni pejsi v naší bandě se chovali opravdu kultivovaně. Pak jsme ještě chvilku poseděli na paloučku, posvačili a jelo se domů. Poznali jsme spoustu nových kamarádů a jeden byl dokonce i jako já s Argusem - jmenuje se Miky, jen byl teda nějaký podezřele prťavý. Ale byl fajn :-) Zpáteční cestu jsme i v rozpáleném autě přežli a doma rychle schladit pupek na studenou dlažbu. :-) 

Výlet se opravdu povedl a doufám, že nás panička do nějaké ZOO zase někdy vezme, oba jsme byli moooc hodní!

Fotogalerie: BULL sraz v ZOO na Kopečku