Agidivošení Loučky u Oder + foto + video

25.05.2013 08:00

Tak dneska máme další agi závody a opět je hnusně. Už to snad začíná být pravidlem, že každou sobotu je škaredě :-(  Naštěstí tentokrát máme na závodech stan, takže jsme celou dobu schovaní. Dneska mě zas čekají dva běhy a fakt se hodlám snažit, aby se panička na mě zase nezlobila.

Tentokrát to jde dost rychle, takže jsme skoro hned na řadě. První běh byl dost narychlo, takže jsem se nestihla dopředu moc rozkoukat a musela jsem se rozhlížet v průběhu, kde to vlastně jsem. Panička se na to sice moc netvářila, ale po doběhnutí se mi zdálo, že má celkem radost.

Druhý běh jsem se proto rozhodla, že zamakám. Počasí mi vyšlo, takže když jsem běžela já, zrovna nepršelo. Nasadila jsem své nejlepší tempo a šla hezky všechny překážky. Všichni nás krásně povzbuzovali a já se fakt snažila. Jen na konci jsme se s paničkou nepochopily, já myslela že už to mám za sebou, ale asi jsem neměla, protože panička mě pořád vracela na jednu překážku. Tak na počtvrté jsem ji teda přelezla, ale už se mi vůbec nechtělo. No - a zase byla naštvaná. Ach jo, já za to nemůžu že jsou ty parkůry tak dlouhé :-(  Ale tentokrát byla panička fakt hodně naštvaná, nebo bych možná spíš řekla zklamaná, až mi to bylo i líto, že jsem to tak pokazila :-(  Zpátky jsme se vracely spíš mlčky a ani doma už se se mnou moc nebavila, takto zklamaná ze mě asi ještě nikdy nebyla :-(  Prý kdybych to na konci nepokazila, mohla jsem být na stupni vítězů :-(